Riepu montāža

Riepu maiņas process

Tas ir process kuru nevajadzētu sasteigt.

Servisā strādājam ar itāļu iekārtām. Izmantojam kvalitatīvus remonta materiālus, kas nodrošina augstu riepu montāžas kvalitāti un balansēšanas precizitāti.

Montāžas procesā, ļoti svarīgi ir attīrīt visas virsmas no netīrumiem un absorbējumiem. Lai disks “nepieceptos” pie riteņa rumbas,  vēlams to apstrādāt ar speciāli tam paredzētu smērvielu.

  • Garantējam kvalitāti
  • Pieejamas cenas
  • Ātru apkalpošanu
  • Draudzīgu attieksmi
  • Bezmaksas kafiju
  • Bezmaksas Wi-Fi

Pakalpojumi

Montāžas un balansēšanas cenas

Vieglie auto Viena
riepa
Četras
riepas
Tērauda diski 13"-16" 7 - 8 € 25 - 30 €
Vieglmetāla diski 14"-16" 8 - 9 € 30 - 35 €
Vieglmetāla diski 17"-19" 9 - 13 € 35 - 50 €
Vieglmetāla diski no 20" 10 - 13 € 40 - 50 €
Džipi un komerctransports Viena
riepa
Četras
riepas
Džipi 15"-17" 7 - 8 € 30 - 40 €
Džipi 18"-21" 8 - 12 € 40 - 45 €
Komerctransports 15"-17" 8 - 10 € 35 - 40 €
Citi pakalpojumi

Īpaši sarūsējušu vai apsūbējušu disku malu tīrīšana 1gab. no 3 €
Riteņa noņemšana-uzlikšana 1gab. 2 €
Riteņa balansēšana 1gab. no 5 €
Diega ievilkšana 1gab. 3 €
Ventiļa nomaiņa /montāžas laikā/ 1gab. 1 €
Diska pilna apkope /tīrīšana,hermetiķis/ventīlis/ 1gab. 6 €

Kā notiek riepu montāža

Riepu maiņa vienam auto ilgst no 30-60 minūtēm.

Pārbaude

Tiek pārbaudīti diski, riepas, arī ventiļi un citas nianses, lai pārliecinātos, ka visi elementi ir labākajā tehniskajā kārtībā.

Apstrāde

Diska malas un centrs tiek rūpīgi attīrīts. Riepas tiek apstrādātas ar speciālu montāžas pastu, lai nodrošinātu maksimālu blīvējumu starp riepu un disku.

Montāža

Veicam riepu montāžu, balansēšanu un pārbaudām gaisa spiedienu riepās.
Nobeigumā disku pievelkam ar dinamometrisko atslēgu.

Protektors

Riepu nodilums

Minimālais pieļaujamais protektora dziļums vasaras riepām ir 1,6mm, savukārt, ziemas riepām – 4mm. Jaunu riepu protektora dziļums parasti ir 6-8 mm vasaras riepām un 8-10 mm ziemas riepām.

Visvairāk riepu nodilumu ietekmē braukšanas stils, nepareizs spiediens, bojājumi ritošajā daļā un pārāk liels svars. Ir svarīgi regulāri sekot līdzi riepu stāvoklim, jo, sakarā ar drošību un automašīnas vadāmību, riepas ir vissvarīgākā automašīnas daļa. Ja riepu nodilums ir vērojams iekšējā un ārējā daļā visām četrām riepām, visticamāk riepas vajag piepumpēt. Ja šāds nodilums veidojas ļoti strauji, tas var liecināt arī par to, ka riepas kādu iemeslu dēļ pastiprināti izlaiž gaisu. Savukārt, ja nodilusi ir riepas centrālā daļa, tas nozīmē, ka gaisa spiediens riepā ir pārāk liels. Ja vairāk ir nodilušas tieši priekšējās riepas, tas nozīmē, ka netiek ievērots pareizs braukšanas stils un pārāk ātri tiek braukts līkumos un pārāk strauji tiek veikti manevri. Ja nodilusi ir tikai viena riepa, iespējams automašīnas rati nav pareizi nobalansēti vai arī ir kādas problēmas ar konkrēto riepu. Ja riepas nodilst ātrāk vai nu labajā vai kreisajā pusē, iespējams ir nepieciešams veikt riteņu savirzes regulēšanu. Ja nodilušas ir pašas riepu malas, tās ir robainas – iespējams ir nepieciešams veikt riteņu ģeometrijas regulēšanu.

Ir kārtīgi jāapskata riepas un jāpārliecinās, ka nav redzamas protektora nodiluma indikatora joslas. Tās ir cietas gumijas joslas, kuras ir redzamas, tikai tad, ja protektors ir nodilis un riepas vairs nav lietojamas. Šīs joslas var atrasties dažādās vietās, atkarībā no riepu ražotāja. Lai būtu drošs, ka tās tiešām ir protektora nodiluma indikatora joslas, pārbaudiet marķējumu uz riepas. Ja šīs līnijas tiešām ir redzamas, riepas steidzami jānomaina. Labāk tomēr ir negaidīt, kamēr šīs joslas parādās un riepas nomainīt savlaicīgi.

Riepu uzglabāšana

Kā pareizi uzglabāt riepas nesezonā

Sargājiet riepas no saules vai mākslīgā apgaismojuma. Gaisma ir galvenais Jūsu riepu ienaidnieks. Pastāvīga vai ilgstoša riepu atrašanās gaismā, var izraisīt tās atslāņošanos. Glabājiet riepas tālāk no mitrām vietām un sildošiem elementiem. Pievērsiet uzmanību lai riepās neuzkrātos ūdens. Vasaras periodā riepas vajadzētu glabāt vēsā un sausā vietā, pagrabs būtu viss ideālākā vieta! Niepieļaujiet riepu kontaktu ar zemi. Glabājiet tās speciālās riepu stalažās, tas ir ideāls variants, bet ja tas nav pieejams, tad paklājiet apakšā politelēna plēvi. Riepas noteikti nedrīkst uzglabāt tuvu ķīmiskām vielām, par cik to izgarojumi ātri saēd riepas. Samontētas riepas ar diskiem var glabāt gan horizontāli, gan vertikāli, bet riepās ir jābūt attiecīgam darba spiedienam. Nesamontētas riepas būtu ieteicams glabāt horizontāli. Atceramies, ja riepas tiks pareizi uzglabātas tās vēl ilgi saglabās savas saķeres īpašības.